Thursday 31 July 2008

smlm aku dgn aida lunch lmbt sak sbb cam biasa ah ada urgent deadlines...bosan tau keje cenggini! dan di sebabkan smlm dah gaji laju jelah kaki kitaorg gi Avenue K menyocok kat maybank.. pastu gi makan kat foodcourt jek! aku amek set A-nasi goreng dgn ayam masam manis, telur mata, sup kosong & tembikai 2 potong jek..jadilah!! pastu minum teh wo wais lemon..tak kenyang sangat ah!!




pastu mlm tu pulak gi mkn dgn hubby kat restoran kayu nasi kandar PJ. niat di hati nak makan beriani tp abes la pulok!! cam terkilan jek. nak x nak sbb dah smpai kan aku amek jugak ah nasi putih. kali ni kitaorg pakat amek lauk cemacam, macam..

~hubby~
  • nasi putih
  • kari campur
  • kambing
  • ikan tenggiri goreng
  • peha ayam goreng
  • sotong goreng
  • pappodom


~aku~
  • nasi putih
  • kari campur
  • kambing
  • sotong goreng
  • sayur kobis
  • timun
  • pappodom




kenyang tahap gaban sak!!! aku minum teh tarik jek, hubby minum ais kosong & abc eskrem..bbbuuurrrrrpppppp!!! pastu tapaukan ayam goreng pandan madu kat kedai william tuh utk umah mak aku & umah mak mertua, sslllluuuuuurrrrrpppp...telan air liur jek bila bau ayam tu mendayu-dayu kat lobang yidung aku masa dlm kete... sib baik tak menitik..hehehehe!

No comments: