Friday 11 July 2008

PS Boutique & Chow Kit

Salam.

ptg smlm kuar dlm kol 5:30 dari opis, dari plan ber2 akhirnya jadi ber4. aku, aida, kak ina & ain. kelam kabut naik putra sampai stesen pasar seni pastu menapak lagi. mata aku dah terbayang brg-brg kat P.S. tuh yg kaki bersemangat jek menapak! hambek ko, dari 1 kedai ke 1 kedai kitaorg menziarah.. :p yang hepinya aku dapat beli blouse selai karer brown tau, pastu beli handbag kaler itam senang nak padan dgn apa2 kaler baju kan nok! dari langit terang benderang sampailah dah gelap baru nak menapak balik. ain balik abh dia amek kat kotaraya nak balik setapak, kak ina naik teksi balik sentul & aku dgn aida menapak ke star plaza rakyat ber2 balik bandar tun razak. pening pale abah aku tgk anak dok menjinjing beg-beg pastik nih... alerrr.. bukan selalu kan!! habes sudah waktu shopping ku wat masa nih. sumer-sumer yg aku beli tuh nak pakai samada hari sabtu/ahad nih, lama nah tak melaram. aku slalunyer kalo kuar jenjalan pakai jeans & t-shirt aje. semenjak dah kawen nih belajar2lah pakai t-shirt labuh bawah bontot sket...kang tak rasa syurga pulak ye tak!! (",)


harini plan gi chowkit lagi, nak sambung beli jajan. ingat sabtu ni aku nak sedekah kat jiran2 bubur kacang hijau & jajan sebab aku dah terniat lama dah. saje nak bagi benda-benda manis untuk raikan aqiqah, sunat & birthday mia lila yang dah lama lepas. lama dah aku niat tp baru kali ini insyaallah tertunai. takdelah aku wat besar2, famili je! cuma tak best selly/ibu_hamzah sekeluarga jauh nah kat johor... takpelah ngah, aku post gambar kat blog ko tgk jelah eh. nnt ko balik cni aku dera ko wat kek tau!! he.he.he.he.he. semalam yang aku sempat beli kat chowkit
  • kacang hijau 2 kilo
  • sagu halus 1/2 kilo
  • gula kabung 1 kilo
  • tupperware taufufa 100 biji
  • pastik merah 1 peket


adalah dalam RM100 kuar kat pasar chowkit tuh, ala bukan untuk oranglain, untuk anak aku jugak kan?!!! pastu lagi RM100 kuar kat P.S. tau nok!! saje aku nak manjekan diri dgn beli ape yg aku suker tau... kalau untuk orang-orang lain tuh mmg aku haram nak kuarkan duit, sbbnyer orang-orang lain pun bukan kuar duit untuk aku!!! adil kan!!! (angguk tau!!! :p)

No comments: