Tuesday 8 July 2008

semalam punya sengal satu badan aku bisa-bisa nok!! esp lengan bawah tiak belah kanan, lahaii.. dalam kete dok rengek kat hubby, naik bilik je dia urut aku. urut punya urut punya urut punya urut belikat kiri kanan, lengan sampai ke jari jemari mulus ku ineewwww kiri kanan, berat je mata aku menahan syok kena urut. tp sblm tuh dia tawarkan air buang bisa dulu, jengjengjeng..verrrrry de miracle gitewww eh bisa dan-dan ilang. sakit tuh ttp la sakit cuma kurang sampai aku leh angkat tgh tggi & bisa-bisa tuh dah takde. bukanlah aku ckp hubby yg mejik sampai cenggitu sekali, tp dia iktiarkan & ALLAH S.W.T. yang izinkan. alhamdulillah.. rupa-rupanya laki ku itew mmg ada bakat terpendam, saje jek tak bagitau aku!! sabojele nok! jadi hari ni, tggl sengal kat sendi2 je, tp xlah teruk mcm smlm.

belanjalah cik abang cikebung-cikebung sarapan tadi kat kedai mamak depan LRT kelana jaya tuh a.k.a. Kedai Mamak ALISON. hujan punyalah rebat dari kajang ke kelana jaya tadi, peerrggghhhh.....sib baik bukan aku yg bawak kete, kalo idak nescaya ler tersadai tepi jln smpai ujan benti. pastu adelagi menda ngarut nih. tumit kasut tinggi aku belah kiri telah terpijak secara menghempas kat jari kaki telunjuk kanan aku. korg bayangkanlah tumit kasut tuh halus je betul2 pot atas telunjuk kaki kanan aku... wwwwwwwwwwwwwwwwwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!! nak nangis kat situ gak rasanya. tapi, biasalahkan perempuan melayu yang tak baper akhir nih menten jek muka sampai masuk kete.. ttp je pintu kete melompat aku rasa nak tumbuk je pintu kete tuh punya nak menaham bisa.. bisa ya amat, sakitnyer masa tuh lom rasa.. ya ALLAH, kejang kaki kanan aku!!! terhencot-hencot aku menapak ke lrt sampai lah nak gerak gi opis pun hencot lagi. bengkak ko telunjuk kaki aku. terpaksalah aku kesiankan diri aku sendiri...isk..isk..isk..

No comments: