Wednesday 30 July 2008

kan kat n3 sblm nih aku ada "terciter" psl jujen a.k.a. adik bongsu ku itew yg dah jadik pirate tu kan?!!! kesahnyer cenggini.....

dia ada 1 tahi lalat kat betul2 bawah mata yg makin membesau. skali dokter suro buanglah sbb benda tuh bole membesau lagi, tuh yang dia dok sepital 2 hari 1 malam...merasalah dia makan lauk sepital..heheheh!! jadi sekarang nih mata dia masih bertampal mcm lanun ah, harini dia ada epoinmen utk bukak jahit kalo dah sembuh...tahler, aku kol hp mak aku td x berangkat pon

aku x tau ape ke sebab musababnyer lalat pegi berak kat siteww... tgk ah, sket nyer besau tahi lalat dia tuh..keh.keh.keh


ni dia pirate of de karibiyen...kah.kah.kah.













eerrrkkk...harap maklum ye ni bukan pesakit katil sebelah, tapi ni MAK AKU!!! eerrrrkkkkk

No comments: