Wednesday 30 July 2008

~*~ePI beSDeY MiaLila~*~

12 Julai haritu aku watlah sambutan kecik-kecikan...hehehe.. kecil-kecilan harijadi mia yg pertama. lambat sebulan aku wat sbb besdei dia sbenornya 5 Jun, hikhikhik! aku sambut kat btr je. aku beli ah jajan-jajan utk aku sedekahkan kat budak2 kat flat labuan tuh pastu belikan kacang ijau mintak tlg mak aku masakkan bubur utk sedekah kat jenjiran.. rasa terkilan pulak sbb aku plan nak bawak balik 1 tupperware bubur kacang ijau utk mak mertua & adik ipar aku kat kajang, tapi tertinggal pulak. aleeeehhhh! esoknyer nak tapaukan mak aku kata bubur bentan a.k.a. jadi super pekat badak! xper, since kacang ijau ada lagi nnt aku mintak mak aku watkan utk org kajang pulak.. yelah, sambut besdei mia kat umah nenek btr, kat kajang pun nenek & acik dia jugak kan?! sbenornya aku x plan pun nak wat besdei mia sbb dah lmbt sebulan, tp alhamdulillah, ada duit bonus yg "lebih-lebih" tuh jadilah last minute punya rancangan. mia cam jakun je masa nak potong kek, habis ngamok nak pegang si pisau pastik tuh.. cam nak tikam aku jek!! uiiissshhh.... ni ah yg aku sempat bluetooth dari hp mak aku sbb hp aku masa tuh mmg bateri dah kojol!

MiaLila Setahun


korg tgk ah dia masa nih tgh melalak sbb aku x kasik dia main dgn pisau pastik tuh! ade ati, baru setahun nk berontak..ishishish.. tuh mata merah sbb lalak ah tuh, sebok nak makan si kungfu panda tuh.. perrrggghhh..manis wehhhhh, ye ah benda tuh pun wat dari gula kan!! aku rasa nak siku kan je mia masa nih... **tapi laki aku ada kat sebelah, lengkali je ah aku siku dia.. kah.kah.kah.**



ape-ape pun tima kasihlah pada besdei gurl MiaLila, Hubby, Mak, Abah & Jujen a.k.a. MakSu Jujen sbb bertungkus-lumus menjayakan majlis ini... ecceeeeeehhhh...cam wat kat hotel sak!! kih.kih.kih.

No comments: