Tuesday 29 July 2008

Assalamualaikum!!!

manyak bisi arrr lua tiga menjiak ineww...aiyaaa...sikalang ate setikit masa lagi tapatlah aku mengapdetkan ini plog aarrr...sikijam arrr.. bacia pilan-pilan hoorrrr

hari jumaat aku mc ler, demam selesama batuk & sakit kepala. pepagi buta hubby dah hntr aku gi umah mak aku kat btr pastu pandai2lah aku gi klinik fong kat tmn mulia tu tauuu. ptg dlm kol 3-4 camtu gi jemput jujen kuar sepital lak...(jujen wat minor operation, nnt aku citer!) letih sak!!!

hari sabtu lak hubby keje so dia tumpangkan aku & mia kat umah mak aku lagi. tapi mak aku xde, gi ikut rombongan ngantar org kawen kat grik perak!!! eeerrrrrkkk...rupa2nyer mak aku dah jangkit demam dgn aku...sian ah!

hari ahad punya citer pulak tetiba hubby tanya aku nak ikut gi pasar borong selangor x? selalu dia pegi ber2 je dgn adik dia, tp kali ni since hubby dah tanya aku pun nak ler ikut dgn mia skali.. wwwaaaaaa...naik rambang mata aku dok tgk sana ikan..sini ikan.. rasa cam rakus jek nak beli memacam..heheheh! utk org2 kat umah tu memacam ikanlah dorg beli & utk mia hubby belikan ikan merah letak kat umh mak aku since mak aku yg jaga mia. sblm tuh gi bekpas dulu kat restoran iris, memasing pekena roti canai garing...bbbuurrrrppp!!! rancang dgn hubby nak gi cuci keta tp x jadi sbb ondewei balik dari pasar hubby gi nyinggah pot dvd tamil lagi. so kat bilik hubby layan citer tamil jek, tapi eh dvd yg hubby beli kali ni cam best je...dgn aku skali terpengaruh..eerrrkkk..... mlm hubby ajk gi pasar malam..pperrrggghhh!!! mmg febret aku ah gi pasar mlm, lama nah rasa x jenjalan kat sitew. aku belikah lah benda2 mkn, tp mata aku dok jeling2 jek pijama budak2.. geram jek rasa nak belikan mia selai dua, tp lom gaji!! cissss!!
isnin aku amek Emergency Leave sbb mak aku masih demam & kena teman jujen gi epoinmen mata dia. aku rasa cam lom kebah demam tapi ok-ok je lah. 1 hari punya citer aku dok jadi driver ke sanu-sini. sempat gi astro kat batu 3 cheras tu pastu gi sana gi sini..addeeehhh... sib baik duit minyak mak aku yg tuang..hikhikhik!!

harini lak putra wat hal!! lahabau betul! bersidai aku kat stesen kelana jaya dgn gigil kebuluq! at last aku kol hubby mintak tlg dia hntr gi opis. nak x nak aku kena amek cuti stgh hari sbb kol 12:45 aku sampai, walauweeeeiiiiii! jadi harini aku rancang nak gerak blk lmbt sket, dlm kol 7-7:30 ke, tp sbenornya aku nak gerak lagi lmbt tp mak aku kol kata mia cirit pulak dari pagi, lahaiiiiii... so hubby nak bawak dia gi KPMC. harap2 dia x meragam lagi cam semalam.. rasa nak raung je aku pagi tadi sbb dpt tido 2 jam jek!!!

meh aku perkenalkan citer-citer yang wat aku terpaku sambil baring-baring manje sampai aku lupa nak lunch...ishishish...

pokkiri

yang nih aku nangis bila citer tuh dekat2 nak abes.. masa dia berlari bila tau bapak dia kena bunuh, pastu dia nangis peluk mayat bapak dia...hhuuwwaaaa.... syedey nyiierrrrr

Azhagiya Thamizh Magan

yang nih cam suspen sket...

korang cuba ah tgk2 kalo ade kat youtube, lagu pun sedap2 weeehh! ni ah hero moden hubby Joseph Vijay, dulu x silap aku cam gebu sket tp skrg suda manyak ensem oooooo.... tak silap aku nih laki orang tau, kalo hubby ah cenggini nyer peluk pmpn lain habes piyuk blanga, batu lesung sumer aku baling....eerrrkkkk!!! cam ganaz jek aku eh?!! hik.hik.hik.

No comments: