Wednesday 9 July 2008

ape yang sedang berlaku pada aku sekarang: -

*mood tak menentu, kadang-kadang ok kadang-kadang ko
*minor depression (eerrrkk..betul ke nih? maklumlah aku bukan keje sepital! xper, nnt aku tanya adik aku yg keje sepital tuh!)
*penurunan berat badan yang melampau
*keje kat opis tak terurus sebabkan aku tak dapat fokus
*susah untuk aku percayakan orang lagi, tak seperti sebelum ni
*cepat rasa sayu

apakah ini tanda-tanda aku di serang masalah kronik? ape perlu aku buat? sesungguhnya bunuh diri itu meletakkan tanda ke Neraka Jahanam ye tak?! nauzubillah himinzalik. biarlah masa lahir islam sampai mati pun islam. pada siapa harus aku mengadu? lebih tenang ke kalau aku mengadu, atau keadaan akan makin kusut? tahla, even entry ni pun aku tak pasti menyakitkan hati orang atau tidak, walaupun aku cuma menulis/menaip apa yang terbuku di hati nurani aku tentang sesuatu yang tak dapat aku luahkan dengan kata-kata. sebabnya setiap kata-kata aku sekarang pakej dengan airmata & hingus cair...camane?!!!



tgk!!! dulu aku rajin bela dia, tapi sekarang..........................maafkan aku pokok!



kalaulah aku boleh lari dari masalah ni kan senang...sangat-sangat senang! aku dah hampir-hampir nak menyerah kalah kalau itu jalan yang terbaik, tapi berputus asa tu dibenci ALLAH S.W.T. sesungguhnya aku kecewa dengan apa yang sedang terjadi.

sebagai makhluk NYA aku anggap ini sebagai satu ujian yang maha berat untuk aku, sekurang-kurangnya aku tahu dimana tempat aku sekarang...tuhan itu menguji kita seberat-beratnya supaya kita menjadi semakin rapat dengan Nya. Wallahu 'alam.

berat mata membaca, berat lagi bahu yang memikulnya

No comments: