Thursday 3 July 2008

ape korang rasa bila:

-terpaksa mendengar sesuatu yang tak pernah mahu didengar?
-terpaksa melihat sesuatu yang tak pernah mahu dilihat?
-terpaksa tahu sesuatu yang tak pernah mahu tau?

kalau aku ada kuasa macam storm, aku akan pastikan mereka-mereka ini aku apungkan keudara, aku panahkan petir & aku tiup supaya mereka-mereka itu terlantun jauh dari bumi

kalu aku ada kuasa macam wolverine, aku akan potong lidah dorang, cucuk bijik mata dorang & siat-siatkan hati dorang yang busuk iteewww

kenapalah aku takde superpower nih? kena minum air superpower cam kat tv tu ke? pastu kuar jin kaler ijau...kah.kah.kah... korang tgk x iklan tuh?

2 comments:

Sellynna said...

hamzah iqbal suka iklan tu..

superrrr powerrr!!!

Rina dan Mia said...

aku suker yg iklan baru tuh, si jin jadik cam "lembut" ..kahkahkah