Tuesday 8 July 2008

Tamil Movie

ade sesapa yang dah tengok filem SIVAJI THE BOSS? pegilah tgk wei...tapi xsure pulak kat wayang ada main lg ke x..xpun korang beli vcd dia..VERRRRYY DE NALLAAA i tell u!! nilah hero pujaan cik abang cikebung-cikebung ku..eeerrrkkk sebutnyer aku reti tapi nak menulis namanyer haraaaammmm... laki aku dok ulang-ulang vcd tuh hari-hari, sib baiklah pinjam kat org, kalo sendri punyer mau dia letak bawah bantal...kah.kah.kah.... eeerrrkkk..cowie arr loukong...




biasalah kitaorg lg enjoy tgk citer tamil dari hindustan. citer tamil kan selalunya ada nilai2 kemasyarakatan, kekeluargaan, keharmonian, hero & heroin pun dah makin lawa, joget dah cantik, lagu dah sedap..kalo hindustan asik cam berangan jek, alih-alih happy ending, tak macam realiti.. pelakon febret aku utk citer tamil tak lain dah tak bukan ye puan-puan, saya minat 2 beradik ni, jyothika & nagma. mata dia dorang... ppeerrrrghhhhhh..




Jyothika




Nagma

lps-lps kitaorg tgk sivaji the boss nih baru pasan mia skrg dah pandai panggil aku, hubby & tegur orang... bila dia panggil aku dia sebut "ama/amma", bila dia panggil hubby dia sebut "apa/appa" & bila dia tegur orang dia sebut "aka/akka"..eeeerrrrrkkkk...terkenan ke bucuk?!!! kelakor betul!!

No comments: