Monday 21 July 2008

hubby baru kol kata mak kawan dia meninggal. Innalillah... sakit jantung citernya. Insyaallah, balik kang kitaorg singgah ke kenduri tahlilnya, tapi aku uzur bole ke?! aku nih dahla mulut berat, so harini aku cabar diri aku utk bergaul dgn masyarakat. aku bukanlah kera sumbang, tapi mmg pesen aku nih berat mulut, kalo berkumpul dgn org2 yg aku x kenal lagi2 masa kenduri, haram aku bukak mulut. kalo sepatah org tny, sepatahlah aku jawab...tak normal ke? hehehehe... aku bila dgr2 org meninggal nih, mulalah terpikir bila pulak giliran aku? bila aku tgk kain kafan, mesti aku terbayang aku yg dok dlm kafan tuh dgn pucat lesi (mudah2an pucat lesi lah, jgn hitam terbakar sudahla..). adakah ini maknanya aku dah dapat hidayah ALLAH S.W.T.? tahle, dari hari ke hari aku cuba nak belajar solat sunat taubat, tapi hati tuh berat je!! mmg hati setan eh...dok bergayut kat hati aku biar aku malas. nauzubillah!

kebelakangan ni, hidup aku makin baik & makin indah. memang aku panjatkan rasa syukur pada ALLAH S.W.T. semoga rumahtangga dan keluarga aku makin bahagia, insyallah.

eniwei, keje makin melambak sbb gantikan orang cuti bersalin, jangka naik keje balik 6 ogos nih, aku harap lepas wini naik keje, aku dapat kejar balik keje-keje aku yang terbengkalai ini. pastu dapat berdating dgn blog terchenta nih selalu...indahnyer...

No comments: