Friday 4 July 2008

hari jumaat mmg department aku sasau sket, maklumlah sabtu tak keje jd jumaat kelam-kabut ah. aku kuar lunch pon dah kol 2, mintak ijin bos gi makan...jengjengjeng...bos kata ok jek aku, aida & kak ina mensasau ke ampang park...nasiblah kan..saper suro keje bnyk smpai xleh kuar soping kol 1 tadi..(alasan nih!!!)

memula gi serbu kedai wanita pertama (cam bini PM jek eh?!!! he.he.he.he.) kedai first lady lah!!tujuan utama aku nak cari baju putih lengan panjang yg skrg org wat pakai kat dalam kalo blouse/t-shirt lengan pendek, lagi2 mcm aku yg bertudung nih..ala-ala sopan gitew eh, kalo x nnt pale tutup tapi t-shirt lengan pendek nmpk tiak...tak suai lah kan. dapatlah selai tadi, tp bersulam pulak...aku geli tp xde pilihan aku beli gak lah...pastukan..pastukan..pastukan..aku ade beli benda lain kat ctu, nak tau?!!! aku beli....................................................................................................................


tunggu n3 hari isnin!!! kah.kah.kah.


lapar nok dok dlm kedai tuh, rambang mata sepet ku ini..tapau McD ah. aku mcm biasa double cheese burger jek tekak aku lalu...jgn migraine eh...nauzubillah himinzalik! tp eh, nape burger McD makin tecit eh?!! harga bole tahan tp cinonet jek!!! tak baik tau...pelanggan makan tak kenyang neh... bawak-bawaklah tembamkan balik burger tu ye!! pastu eh, sejuk jek beger nih, roti jadik keras..nape eh?!! (iiisssshhh..bnyk nah komplen dia neh!!! hepp!!!)


esok & ahad jadual padat. esok sepupu aku nikah kat masjid setiawangsa & ahad ada jemputan kawen dari bekas kawan keje MIL.. insyaallah kitaorg pegilah. pastu adelagi projek hari ahad...bukan "projek bembukan eh!!!", tp projek ngemas bilik arwah adik hubby..tah baper kali plan nak gi ngemas, hampeh jek manjang!! harap2 ahad nih sukses! sukses! sukses!

kang balik nak ajak adik aku a.k.a. jujen teman gi JJ maluri teww.. nak gi beli baju mia lak. sok sepupu aku nyer tema bru karerr..so aku & hubby dah ade, mia jek xde baju karer biru..biasalah kan dah nama pun anak pompuan, dari dia dlm perut sampai setahun nih dok kaler pink jek aku belikan..lelama mata pun nak juling..kah.kah.kah.kah.kah.. so karang nak carik karer biru.. eh, JJ maluri teww sale lagi ke?!!!

No comments: