Monday 7 July 2008

adik aku selly a.k.a. ibu_hamzah dah balik johor 1 famili..lahai, x sempat nak bermanje-manje..(eerrrkkk...uwweeekkk!!!). dahla setahun sekali cikebung-cikebung je dapat balik kl..sowie ler ngah, jadual aku semalam betul peno..lengkali ko datang lagik kita gi makan sate tembusu kat kajang ek!!! ko banjer..!!! kah.kah.kah.kah.kah. nak gi KK Mart pun terbantut, kalo x mesti dah penoh bonet vios ko menyoping ek!

nasib baik sempat amek gambar dorg 1 famili..lahai, rindunyer kat anak buah aku sorang tuh azma iqbal...lepaslah rindu mama nak jumpa abang, sungguh tomei abang skrg..kalo dok kl lelama sket leh ah mama geget jari2 abang yg tembam iteewwww... (eeerrrkkk...mama tuh aku lah..bukan mak aku tau!!! :p)

**ngah, ko cuti ke mc niari?!! xpele, bebnyk kan rehat, badan nak pakai lama ye tak?!! weh, nnt aku emel kat ko gambar korang 1 famili yg aku petik sabtu aritu...tungguuuuuuuu**

No comments: