Thursday 10 July 2008

ptg nih lps keje plan baiiik punya dengan aida dgn kak ina nak gi P.S. Boutique. korang tau katne? lahai...takkan taktau, tmpt nih very de popular gitew... eeerrrkkkk...taktau?!!! yelah! yelah! aku bagitau lah ni! P.S. Boutique tuh budak opis aku yang boh nama supaya nampak glemer, tp sbenornya Petaling Street lah...he.he.he. so kitaorg bertiga tak dara pingitan nih nak merendek petang nih. sib laki aku dah izinkan, kalo tak telan air liur jelah dgr dorg gi shopping. ingat nak pakai jeans jek tadi tp kenangkan bos besaq aku yg kat singapore tuh suka datang mengejut, baik takyah eh!!! so berbaju kurunglah aku dgn kasut baru. aku takde slack nak pakai dah since berat aku mendadak naik dan skrg nih mendadak turun jd aku x berani nak beli slack. tggu berat aku stabil baru aku carik 2-3 lai, kalo x bazir je kan!

nilah yg aku dpt bersempa duit bonus aku yg aku lekatkan kat diri sendiri. aku beli kat jj ada sale pulak dapat RM49.90. tak pernah aku pakai kasut cenggini, slalu kalo tak kasut tinggi pun aku pakai selipar jek... (",)

iiissshhhh...terasa menawan pulak kaki aku bila sarung kasut nih...terpaksalah aku perasan :'p

No comments: