Thursday 26 June 2008

Honeymoon

Salam.

Ni nak cerita pasal honeymoon. Masa ni 2 hari selepas kawen, honeymoon tajaan aunty hubby. Kami tinggal di "la village/duta village hotel & chalet", pantai beserah, kuantan.. citer klakor nyer ondewei ke chalet nih, aunty hubby asik kata kat cherating.. pusing punya pusing haram jumpa chalet nih... siap tanya kat abang-abang polis yg tgh wat roadblock tuh, harammmmm... dorang pn tak tau. nasib baik akal aku panjang!!! (eeecceeeccceeeeeehhhh) aku kol operator TM di nombor "103" dan minta nombor tipon chalet tuh, dapat jek terus hubby aku kol... kwangkwangkwang... patutler tak jumpa, rupa-rupanya kat sbelah cherating jek!!! patut check-in kol doblas, tak pasal2 terlajak!!! dah la aku stok cirit-birit masa tuh.. kat highway mana ada R&R je aku soh hubby singgah... tak tahan!!! lengkali pakai lampin kan senang!!! sampai2 je bilik, aku membuang dulu... angkut barang belakang citer... he.he.he.he.he.

lepas angkut2 barang sumer, siap2 lps maghrib kuar makan kat kedai betul-betul depan hotel tuh. balik2 bilik rasa2 panas betul!!! padahal ekon on dari tadi, komplen & dapat tukar bilik. so kat bilik baru ni lah kitaorg melepak 3 hari 2 malam... kan aku penah citer malam terakhir kitaorg kat ctu cemacam kena... yang ngilai...ngilai... yang negur aku kat dlm toilet... bilik sbelah on-off lampu... walaupun ade kenangan "seram", tetap ada kenangan manis kat cni...


Meh tengok gambar meh







2 comments:

Sellynna said...

xgangsup ka-u ngenok beb!!

Rina dan Mia said...

wubat-wubat tak resapan jek..kih.kih.kih.