Friday 27 June 2008

kelmarin aku gi opis pemaju kat wisma central yang sblh klcc tuh..gi bayar deposit utk masuk letrik...tp lom nak masuk lagi cuma kontraktor tuh mintak deposit cepat. kena RM230 utk duit letrik, upah dan duti. alhamdulillah, ada kemajuan..hehehehe..

since aku pegi dgn aida yang baru lps beli rumah, so dia yg bnyk tlg tanyakan utk aku itu ini..yelah, nih baru pertama kali aku beli rumah...so, lurus bendul jek!!! haritu jangka rumah siap bulan nih, tapi tak dapek la jawab eh...tunggu 2009 pulak. takper, dia kata kalo rumah lmbt siap dari tarikh yang di jangka, pemaju kena bayar pampasan...best eh!!! bukan ape, kalo dapat duit pampasan tuh aku nak boh pintu pagar dgn letak kipas syiling kat umah tuh. yelah, aku nak sewakan aje rumah tuh..takkan nak biar buruk2 lak, kang tak pasal2 orang taknak..

gambar rumah haritu ade petik, tapi tah mana aku letak...

No comments: