Tuesday 17 June 2008

moto hidup terbaru aku

tinggalkan masa lampau
nikmatilah masa kini
kerana kita tidak tahu apa yang berlaku di masa hadapan

jangan menyesal dengan apa yang berlaku di masa lampau
sebaliknya jadikanlah ia sebagai teladan di masa hadapan

sentiasalah berbuat baik kerana ada balasan pada setiapnya
jauhilah dari berbuat jahat kerana ada balasan pada setiapnya

cintailah mereka yang juga menyintai anda
kerana sesungguhnya ianya berbaloi

cinta tidak buta, tetapi manusia membutakan mata demi merebut cinta





p/s: cinta ini semakin kuat setiap hari...

4 comments:

Anonymous said...

aku soka ayat2 nih along..mcm nasihat tuk diri sndiri jer...

Rina dan Mia said...

ye...ye...nih nasihat untuk aku sndiri...kalo korang sker..korang watlah nasihat utk diri korang jugak..tak rugi eh!!!

**lagipun free jek...heheheh :p

Sellynna said...

apsal ek, aku pon mimpi ala2 darah gak.. aku mimpi mat motor eksiden, pastu mati & kaki dia putus & hancur kat tengah2 jalan.. pastu org yg lalu lalang suma kutip cebis tulang dia bawak masuk keta & terus blah.. seram wehh!!

Anonymous said...

tulah...kalo tak sure pmpn tuh aku ke bukan...tp aku rasa aku yg tgh dok tgk dia ratah daging mentah tuh...hantu kot!!! seram ko!!! rambut ketak2 kusut bawah sket dari bahu..