Friday 20 June 2008

aku baru lps balik nyekek. gi makan mana?! dekat je, kat Avenue K. alah dari opis aku tak sampai 5 minit kalo ko jalan laju cam jepun...hikhikhik...kalo jalan pakej skali dgn ngumpat tak sampailah 10 minit. biasalah kalo makan lepas waktu makan tghari, very de lengang gitew.. kitaorg gi makan kat kedai Kuali Mini a.k.a. mini wok



kalo arwah nenek aku nampak nih, mesti kene sedas...tak ke kurang sopan makan dalam kuali...kah.kah.kah...



aku makan dry chilli chicken wif rice + iced lemon tea.. makauuuuu punyer la bnyk halia, dahla perut aku sebu makin banyak angin...



balik-balik opis ade klewonnn...hehehe..klien ah!! cam gado jek bunyik kat dalam bilik bos aku tu.. bos-bos kat opis aku nih ade satu tebiat yang sama, tak suke tutup pintu..dorang kata sunyi..ye ke?!!!

No comments: