Monday 30 June 2008

iiisssshhh...lambatnyer nak besok!! aku dah gatal nak ngabeh duit nih...he.he.he...kayolah budak opis aku sorang nih, mana xnyer sket punya ramai utang barang avon kat dia pakat bayar masa bonus...termasuk lah aku..hu.hu.hu.hu.hu. sabo jele!!!

smlm gi mkn bihun sup daging kat masjid jamek, kajang...almaklumlah semenjak minyak naik nih, bihun jadi makin kurang sedap, isi daging pun makin kurang...tuh baru minyak kete naik, kalo minyak masak naik lagilah hampeh...tak abes kitaorg laki bini makan...very de tak shedap!! pastu hujan lebat eh smlm. suboh hujan, petang hujan, malam hujan...nih yang wat susah bangun tido nih. lps pekena bihun sup daging tuh kitaorg gi tgk umah aku kat sungai jelok, waaaaaaaaa dah nak siap laaaaa (aku ckp kat diri sndri, sbenonyer mcm tuh jek aku tgk dari dulu!!!!)...tapi ngape dorg pi cat kaler burok? cam boring jek...cat ah kaler tenterang, ceria sket ye tak!!

mlm tadi senang princess mia tido, makpaknyer dok borak smpai kol doblas...borak tau bukan ngumpat...

No comments: