Friday 20 June 2008

aku ada plan yang lebih baik dari mem'block' blog ini dari silent reader dan sebagainya...hihihihihihi (gelak cam yang terbang memalam pakai baju putih tu yeee)

nih masih lom makan lagik, tgh tggu turn guna potosetet mesin. bukan takde yang lain, tapi yang lagi satu tuh kelembabun ya ampun!! tak sanggup aku amek risiko nyumpah dalam hati.

ppsssttt...ppsssttt...bonus aku kuar minggu depan. takdelah bnyk mana, RM1k pon tak sampai, ape2pun alhamdulillah, bole la top-up2 mana yang patut. rumah yang aku beli tuh (terbengkalai sblm nih) akhirnya dah bagi surat minta deposit masuk letrik..yuuuhhuuu...adakah ini bermakna tak lama lagi boleh gi basuh rumah? alhamdulillah, walo sengkek-sengkek aku ade gak rumah wat harta di masa hadapan. takkan aku jual rumah tuh!!! JANGAN HARAP YE! itu lah satu-satunya harta yang aku ada selain KANCIL MERAH KU SAYANG yang dah kena jual...SEDIHNYA!!! dialah tempat aku mengadu, mencurahkan perasaan, melayan aku nangis, teman suka dan duka...RINDU NYA AKU KAT DIA!! andainya bole aku ulangkan masa (cam back 2 de future tuu..) sure aku xkn kual KO WAHAI SI KANCIL MERAH KU SAYANG.

skrg hp aku biasakan dengan silent mode atopon biarkan vibrate jek..tenang sket aku rasa. kengkadang tak pasan sampai 3-4 missed kols. nasib la kan.. aku nyer sker la nak jawab tanak.. tunggulah korang berderut-derut...ade aku kesah?!!! hahahahah (very de zalim eh!!)....

nih pale tgh brangan nak shopping masa bonus nanti..tapi yang pasti aku nak stat beli kain wat baju raya anak-banak..kang lambat2 orang dah taknak amek upah kan!! raya pun bulan 10, tak sampai 4 bulan lagi.

bilalah tuan director nak bermurah hati kasik angpau ke hape ke...kering banget nih!!

2 comments:

Sellynna said...

nnti tempah ler kt aku.. aku BARU JE NAK GI BELAJAR MENJAHIT eheheh...

brangan giler aku nih!! Nnti dah pandai aku buatkan sepasang baju kurung tuk ko dgn mia.. free of charge... Ewahh!! Tanda promosi ni hihihi..

Rina dan Mia said...

ewahhh..nih yang bebesau ati nih..heheh..lagi besau ati kalo kain pun ko sponserrrrr!!! KAHKAHKAH!!!



**eerrkk..mekasih ye!!**