Monday 30 June 2008

aku masih menghitung dan terus menghitung hari bila agaknya dapat aku keluar dari masalah ni...sungguh-sungguh tertekan!! apa kan daya aku cuma seorang wanita yang tidak kuat mental dan fizikal bagi menempuhi ujian NYA yang berat ini.. untuk membuatkan aku rasa sikit lega, aku physio diri sendiri..."tuhan sayangkan aku sebab tu dia uji aku utk tgk setakat mana aku ingat kat DIA!!!" ni jelah ayat aku dok ulang-ulang bila aku tertekan!!

"MAHA SUCI MU YA ALLAH, SEGERAKANLAH AKU KELUAR DARI UJIAN MU YANG MAHA BERAT INI YA ALLAH! AMIN"

tak dapat aku bayangkan hidup aku di hari mendatang..bahagia kah? sengsara kah? SUBHANALLAH!

nasihat seorang lawyer pada aku, bnykkn solat hajat dan istikharah, minta di permudahkan urusan dan semoga di tunjukkan jalan keluar dari masalah ini oleh NYA...akhir sekali, berserahlah pada NYA sesungguhnya DIA MAHA MENGETAHUI APA YANG TIDAK AKU/KITA KETAHUI







No comments: