Tuesday 3 June 2008

keputusan muktamad masih belum dia buat. tapi aku dapat jangkakan keputusan dia. memang menyakitkan walaupun membuat seseorang tersenyum. bosan nya! kenapalah aku kena ngadap sumer nih...kalau lah aku tau dari awal macam gini, mungkin masih ada harapan. tapi sekarang dia kata dah terlambat untuk aku mengubah itu-ini..alerrrrr..stressnya. tak sanggup rasanya kena dera macam nih. aku lagi rela kena tumbuk, kena lempang dari deraan mental dan perasaan yang macam nih. terseksa betul!

aku tak pernah jangka walau sekelumit pun yang aku akan berhadapan dengan situasi ini. selalu aku dgr kena kat orang lain jek, tapi................kenapa aku?!!!



tertekang aku!! tertekang!!

2 comments:

Anonymous said...

naper plak ni along..ko prob ker..

Rina dan Mia said...

takla...aku okeh lah..ish korang nih..takdepapelah :)