Tuesday 17 June 2008

EXPOSE MISTIK kerrr???

malam tadi aku mimpi "aku dok nyangkung pastu ratah daging mentah berdarah lagi...penuh berselera..yuckkkk!!! kat mana tak sure, tapi bilik kosong...tapi sbnr nya aku tak sure tuh aku atau orang lain sbb rambut kusut tutup muka tgh leka meratah...rasanya bukan aku kot... alahhhh..nih yang seram nih!! tgh2 ratah tuh tetiba jek plot tukar aku kat opis Mr. Hubby. Dia bisik kat aku, opis nih ada hantu pompuan dia suka panggil nama, bila kita tgk nampak muka dia... aku nampak muka buruk rambut panjang kusut tapi paras bawah bahu sket je pastu baju putih..."

terjaga!! Mr. Hubby kejutkan sebab dah pukul 4:30 pagi...alerrr...tido kejap sbb ngantuk giler, kena kejut lagi dgn Mr. Hubby kol 4:45 pagi..bangun jela yetak!! masa mandi aku tak ingat ape2 sbb dok sebok gigil mandi air sejuk..tapi dalam kete tetiba lak teringat, aku citer kat Mr. Hubby tapi tak bole lah detail sgt sbb dia seriau bila aku sebut DARAH!!

aaahhhh...kebelakangan nih bibir kiri aku atas bergerak-gerak je...kerap jugak!! pastu aku asik berdebar-debar, mcm hilang tumpuan...blank jek!! kalo lintas jalan bahaya eh!! iiieeeee....nauzubillahhimin zalik.. jauhkanlah..

aku doakan keselamatan Aku, Mr. Hubby, Princess Mia & keluarga semuanya. Jauhkanlah dari sihir dan jauhkan juga dari Syaitan yang di rejam...AMIN...

2 comments:

Anonymous said...

ntah2 bukan mimpi x along..bebetoi tak ko nampak tp masa tu ko mamai2 kot..eeeiiii long serammmm seyyy...

Rina dan Mia said...

tula...tp dlm mimpi tuh (kalo aku mimpilah)..aku jadi berani betul!! langsung takde prasaan takut...heheheh...