Tuesday 10 June 2008

mendung langit kat atas nu...aku jln dalam hujan pukul 7:15 pagi tadi..sejuk rasanya...








mungkinkah hati aku jugak semendung langit..air mata aku serebas hujan...kakitangan aku sejuk...

smlm ade budak opis tegur aku...eeehhh, ko dah cengkung eh?!! nape muka ko cengkung?.... ape aku jawab?!!! kita diet je...takde ape-ape..... yeke aku dah cengkung? even baju kurung semalam & harini aku pakai dah takde masalah nak kancing lagi, even dah kancing pun still longgar sket... seronok eh dah kurus..tapi biar kurus yang sihat, jangan yang "berpenyakit" mcm aku okeh...

hhmmm...bukan ke ade hikmah disebalik kedukaan itu...mungkin dengan masalah ini membuatkan aku lebih dekat pada NYA kerana sebelumnya mmg aku lalai dengan tanggungjawab sebagai seorang muslimah...membuatkan aku mampu bersujud dan meminta dariNYA kerana dia mmg suka jika kita meminta dari NYA...laaila haillallah.



**abaikan aje luahan ini kalo rasa nyampah okehhhh!!**

2 comments:

oli said...

kenapa dengan rina?
Apa dah berlaku dengan kesihatan awak?
apa-apa pun, saya doakan awak sihat sentiasa...amin

Sellynna said...

apapon..

amin!!