Tuesday 3 June 2008

n3 kali ni aku nak ceritakan pasal diri aku..kalo xde orang nak baca pun no hal.

aku nih dah di biasakan dari kecik dok mendiam jek. jangan nak cobak-cobak nak memboikot, nak mengamuk, nak memaki-hamuuuun. kalo ade ape-ape rasa ketidakpuasanhati, sendri mau pendamlah hendaknya ye. semenjak dari itu aku jadi seorang pemendam perasaan yang berjaya. ape aku buat kalo aku stress??!! nangis lerr teman paling akrab dgn aku.. air perigi pun bole kering tau kalo hari-hari orang timba..he.he.he.. jadi, aku dah terbiasa begitu dan terus mcm tu. aku bawak perangai nih sampai skrg dah beranak 1. bukan sorg penah ckp dgn aku tp berbagai dah makhluk tuhan aku jumpa kata aku nih sangat-sangat susah untuk difahami. yeke?!! errrrkkk...cam x normal jek aku nih! dorg kata susah nak agak perangai aku dan susah nak memahami aku. yolah, aku nih kan moody. dari cerah-cerah bule jadik mendung kang tetiba hujan lebat...waaaaaaa...multi behaviour..multi manner...(betul ke aku ayat aku nih..almaklumlah, saya nih skolah biasa-biasa jek..kah.kah.kah)

jadi, untuk aku berubah tu bukan satu perkara mudah. aku perlukan masa untuk sumer tuh. dah hampir 26-27 tahun aku dok macam tuh, tiba-tiba aku kena berubah.. bagi aku masa, jgn harap aku akan berubah terlalu drastik! lahai...aku nih manusia biasa ajerr, bukan dewa-dewi ye tak?!!

korang paham x citer aku nih? buat-buat jelah paham yek...

biar aku berubah kerana aku memahami maksud perubahan itu, aku tak mau berubah hanya untuk melihat senyuman orang...aku cuma manusia biasa...
Thumbs Down

3 comments:

Anonymous said...

Apo kono neh ei jang??...
pepon yg penting jadi la diri kiter yg sebenar tul tak....

Rina dan Mia said...

ye behtol!!! tepok tangan....

Sellynna said...

hahah famili kita ni kan famili pemendam perasaan yg berjaya...