Saturday 25 April 2009

William Corner

Salam.


Hari sabtu memang tak kerja tapi hari ni hubby & mia teman aku datang opis sebab nak updet blog & ambil kotak A4...sejuk pulak harini... Lepas ni terus gi hospital besar kajang, nak lawat MIL. dah 4 hari MIL masuk tapi baru nari aku nak gi jenguk. Tau-taulah waktu ziarah kalau hospital besar ni, sama waktu dengan orang bekerja...susah eh?! Yang ni minggu depan aku cerita, sekarang ni nak cerita pasal makan.


Petang semalam dinner kat william, pj. Konpius...konpius...konpius... Memang kalau pergi william tak tau mana nak pilih, semua macam sedap. So hubby rekomen kitorg makan PESTO HERBS EXTRA CHEESE WITH MEAT, CHICKEN & SPINACH BALLS + FRIED TOFU. Banyak eh, tapi bukan sorg 1 tapi macam biasa, kongsi. Kalau pesto herbs yang standard punya cuma ada spinach balls je, yang lain-lain kitorg tambah. Last post aku haritu takde gambarkan, semalam aku sempat petik gambarnya, korang nikmatilah ye




Takkan korang nak tgk gambar makanan je ye tak, meh tgk kitorg...ekekekekek




Nari macam bosan je. Ingat nak ajak hubby gi UE3, dulu dalam tu ada 1 kedai jual perabot hotel terpakai...taktaulah ada lagi ke tak...


~Tatta~

No comments: