Friday 17 April 2009

Friskies®

Korang pernah tengok tak program realiti kucing pertama di Malaysia kat TV3? Macam best je bunyinya. Aku pun suka gila dengan kucing. Harinya Sabtu 12:30 tgh - 1 tgh, 21 Mac - 16 Mei 2009. Aku selalu tgk sedutan (sedut?) kat tv3 tapi lom pernah sekali pun dapat tengok. Kalau korang pun macam aku cuma dapat tengok sedutan (sedut lagi...) je, korang tgk kat sini.


Rancangan ni berbentuk hiburan dan kebajikan. Bagi setiap pek kebajikan Friskies®, 50sen akan di dermakan terus kepada SPCA. Kalau korg mengundi pun korang secara tak lansung menderma jugak.



Derma tau, dapat pahala percuma (",).


Ok, hubby baru kol kata dah sampai selkom jalan semarak. Nak siap-siap, wangi-wangi...mesti hubby bersin... Hehehehe...


Salam.


~Tatta~

4 comments:

Sellynna said...

bile ko nak pindah? bln dpn ke bln ni gak??

Rina dan Mia said...

lagi 3-4 bulan babe...sbb SnP lom tukar nama lagik

GC said...

murni sungguh 'beli smbl derma'.
aku sokong amalam tu..
ko pun ada bela kucin ke?
meh la nengok kucin nyer (gamba) kalo ada

Rina dan Mia said...

kat rumah mak aku banyaklah, pernahlah cecah dekat nak 30 ekor...sekarang ada dalam 5 ekor je kot. kucin-kucin mak aku tu sumer reti beranak je, pastu tak reti jaga...mati sumer anak-anak kucin yang tomei-tomei...nnt aku pos entry pasal kucin pulak ye... Eh, ko dah emel aku belom babe?