Thursday 30 April 2009

Senyonyong

Kawan opis aku ni beli perfume. Beli...beli...beli...tapi tak pakai-pakai. Terpaksa aku yang pakaikan...ekekekek... Kalau aku dah tolong pakaikan, mestilah aku TERbeli jugak... "TER" tau, bukan sengaja....ekekekekek...


Dia jual kat aku je, sebab dia tahu sebelum ni aku pun pakai perfume tu jugak...mak suker sangat okey, sambil tepuk-tepuk tangan lagi! (",)


Nama pun kawan sejatikan, harus setuju ansurankan. Dia kata dari perfume tu lansung tak guna-guna, ansuran pun ansuranlah.


Iiissshhh...taklah, hubby tak marah. Sebabnya aku kena bayar sendiri...ekekekek.. Aunty ita pun suka bau dia, adalah aku geng... Lalalalalala


Flower by Kenzo




Wanginya aku harini...bau bunga... Bunga apa? Eerrrr....patik kurang periksa pulak... Hehehehehe, sembaranglah...


~Tatta~

2 comments:

Sellynna said...

huhu aku paling x sker perfume bau munger nih!! sbb cam aku terperangkap kat kedai potpurri.. uwekk heheheh...

tp enternity bau best.. err tu kira munger gak ke???

Rina dan Mia said...

kalo idong ko jadik idong aku, musti wangi....ekekekekekek

haku suker yang floral-floral niew.....ahhhhhh...haromnyerrr... tak caya? baik caya!!! ekekekekekek...