Monday 13 April 2009

Cukai, Kemaman, Terengganu

Hello!


Blogging from Kemaman. Ikut hubby datang kemaman sebab dia ada keje, aku & mia saje nak jalan-jalan makan angin, mengikis poket hubby... Jijijijiijijijiji...


Semalam bertolak dari KL dalam pukul 10 pagi gitu, cek-in hotel Cukai Utama dalam pukul 3++ ptg. Tak naik Encik Wira tapi pinjam Kenari Cik Juejane... Tima kasih yew cik juejane...jasa mu ku kenang... Ekekekekek...


Hotel ni best okey sebab ada WIFI...lenjan mentenet sampai lebam... :p Pastu laptop hubby guna Linux, lagi super-duper laju. Janganlah korang tanya aku Linux tu menatang hape, aku tau lenjan je... Sori, mak buta IT... Ekekekekek...


Hubby tgh layan mimpi, si notti bucuk mialila pun sama. Pagi tadi sarapan kat kopitiam fofular kat daerah cukai ni, Kopitiam Hai Peng. Makan roti bakar, telur 1/2 masak, minum teh suam... Tapi eh banyak lagi ruang kosong kat perut aku... Jijijijijijijiji...


Gambar banyak tapi malas nak upload. Tunggulah aku naik keje nanti aku cuba-cuba upload okey.


Esok gerak balik hubby kata dalam tengahari. Mungkin singgah rumah x-opismet aku kat teluk cempedak... Lama tak jumpa kak yati... rindu berkati-kati... (",)


Ok, korang-korang kalau ada masa tu ataupun kalau banyak nah cuti yang tak terusik tu pegilah cuti-cuti malaysia, bawak keluarga jalan-jalan...kalau poket penuh gaban, bawak sedara-mara ke, orang-orang kampung sekali pun boley....Yay!


~Tatta~

No comments: