Friday, 17 April 2009

Bawak balik kotak kertas A4 hari ni

Ade cerita lagi.


Aku tengah tunggu laki aku datang jemput, ish..tiba-tiba je rasa macam MEM besar...memang semulajadinya aku semakin besar...harap percaya (",)


Harini nak bawak balik kotak-kotak A4 paper banyak-banyak. Sekarang aku nak mula ngemas barang-barang pelan-pelan, tak kelam kabut nanti. Kenapa aku nak kemas mulai sekarang? Apa selama ni aku tak pernah ngemas? Ish..ish..ish..bukan macam tu. Nak tau tak? Ok, aku cerita...


Hubby kan nak beli rumah dah. Hubby nak beli (nak atau dah beli??? konpius) Mount Karunmas Condo kat Balakong tu. Loan dah setel (rasa nak guling-guling kehepian je semalam...lalalalala). Tulah pasal aku sebok nak ngemas sekarang. Sikit-sikit lama-lama penuhlah kotak-kotak tu.


Harini 5 kotak dulu, sok-sok diam-diam aku songlap lagi kotak-kotak yang lain. Lepas nih mesti bos aku fobia beli A4 paper pakai kotak kan, mau dia beli pakai pastik pulork.....bengong :p



Rasa-rasa aku ni berseni tak orangnya?




Sapa nak tolong? Bagus! Korang niat dalam hati je tau...cayang korang... cup..cup..cup..


~Tatta~

4 comments:

GC said...

time aku pindah randah pun, songlap kotak A4 opis gak...he3x.
tapi aku nak bagi petua pindah yg aku selalu amal kan ((ehh...slalu sgt ke aku ni pindah randah ??))
aku guna plastik sampah yg hitam (paling besau). slalu nya aku buh baju, buku majalah dan bembarang plastik yg x byk segi2 tajam.. dah agak2 penuh, but make sure x berat..aku buat double plastik..
bembarang menan si comel tu pun ok gak aku rasa kalo ko buh lam plastik.
then, x sorang buleh jinjing 2-3 plastik..cepat sket..
plastik yg dah guna tu aku recycle semula wat isi sampah.
(^.^)selamat mencuba!

RinaRiz said...

bagus babe idea ko nih...tak dapat pastik sampah aku pakai karung guni...ekekekek... barang aku tak banyak babe. sepanjang aku dok umah MIL aku tak banyak membeli barang, pakai apa yang ada jelah... kalau baju keje tu sama je tiap2 minggu. sbb dah niat tggu ada rumah sndri br nak membeli2 ni...bagus eh recycle pastik wat pastik sampah, perfecto betul! thx!

Nadya Hasan said...

salam..nk tny stay kt kondo karunmas tu ok x?ada mslah apa2 tak?cth kes ragut,tahan tepi jalan ke,anai2 ke,banjir?sbb igt nk beli jgk kt ctu...

eqin said...

Aah la..cte la ckit..saye pon bercadang nk beli rumah kt situ