Monday 13 April 2009

Dah upload gambar dah... (",)

Peluang! Peluang! Peluang!


Since hubby tgh enjoy dengkur & mialila senyap sunyi tidur, aku curi2 peluang utk upload gmbr... Heheheheh.. Kena pandai rebut peluang yang ada! Mula dengan gambar dari nak bertolak dulu yew...


Ni kat kfc depan HUKM BTR tu, sapedek dulu baru boleh jalan, maklomlah nak jalan jauh... Perut aku kan aktif berbunyi... Jijijijijijjijijiji.. Gambo aku idoq ler ade, sebab aku yg ngambek gambor dorg ye dak? :p




Hubby drive dari kajang ke cukai ni. Mujur dia tak ngantuk, sebab mulut bini dia eh sebok karaoke sepanjang jalan... Ekekekekekekek... Tau-tau dah masuk area pahang...



Tu...tu...sungai pahang, ikut kata hubbylah... Mangai, aku nih dahlah fobia air, kecut usus besar aku...





Sepanjang jalan tu hujan, tapi tak lebat mana pun. Yang syoknya lalu kat banjaran titiwangsa ni, sejuk je...kabus sana sini, mata aku pun cepat je layu... :p



Super bosan okey, cd Ella tah baper kali main pun aku tak sedor, asal bosan je aku ngap, asal aku ngap je mesti bosan... Ekekekekek... Ngap punya ngap dah masuk terengganu... Bersihlah terengganu, mak kagum nok!!! Sepanjang jalan kat cherating tuh teringat zaman-zaman hanimun dulu, ahaaaakkkk.....lomantik!



Hujan dari siang bawak je malam. Budak tecit ni siap dalam bilik pun aku pakaikan baju tebal2... Tak reti dok diam tau, dia buat macam rumah sendiri jek. Nasib baik aku ni penyabar... Ekekekekekekekkkk...



Ni pulak pagi tadi gi sarapan kat kopitiam hai peng, kata hubby pernah masuk tv... Secara tak lansung fofularlah gamaknya. Hubby rekomen aku makan telur 1/2 masak ni, sorang 2 biji... Heheheheheh... Lemak berkrim okey... Kahkahkahkahkah... Tak caya sudah. Tapi tak cukup sebab kongsi dengan mialila...ingatkan dia tak suka hanyir.











Pastu hubby ajak gi jalan kat mini zoo yang baru gomen rasmi. Kitorg sampai belum pun 9:30, tapi mini zoo bukak pukul 10:00, terpaksalah balik bilik je... Musnah harapan :p



Jadi, sekarang hubby & mialila tengah lumba sapa tido paling lama... Ekekekekekekekek... Hampeh jek!


Ok, ni gambar utk semalam& pagi tadi... Karang aku nak ajak hubby gi lunch, kalo kat opis ni aku tgh kenduri dgn budak2 tu kat kantin, lapau lerrrr... salam!


~Tatta~

No comments: