Monday 13 April 2009

Cukai Utama Hotel, Cukai, Kemaman, Terengganu

Pertandingan sengit tengahari tadi antara hubby & mialila. Fuuuuhhh...sungguh mencabar dan menduga tahap kesabaran betul! Masing-masing nak tunjuk hebat. Tahap konsentrasi yang padu bagi kedua-dua peserta. Saingan sangat sengit walaupun antara abah dan anak sendiri. Keadaan senyap dan sunyi, sampaikan aku tak berani nak buat bunyi walaupun tarik kerusi. Hanya gambar-gambar inilah saje saksi kejadian pada masa itu...




Hubby penuh konsentrasi dan mengekalkan kejuaraan!!!




MiaLila tekad kali ini untuk menang!!!




Saling mencabar antara satu sama lain!



Pelbagai cara dan helah aku buat untuk hubby & mialila supaya salah sorang mengalah.


Akhirnya mialila terpedaya dengan helah aku... Sikit-sikit tangan dia rayap masuk pastik...ngapngapngap...






Dengan secara rasminya hubby menang untuk kali ke berapa tah...


~Caiyok...Caiyok...Caiyok~

2 comments:

GC said...

cantik pulak aku nengok rambut mia lepas bagun tido (^.^)

Rina dan Mia said...

ko belum tengok rambut aku lepas bangun tido lagi... HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.....