Friday 24 April 2009

Hello

Salam.


Juz nak bgtau yg MIL sekarang getting better. Semalam dapat borak sekejap kat telefon. Dengar suara MIL yang ceria, hilang rindu. Kemungkinan untuk MIL tinggal kat hospital lebih lama tu tinggi, sebab kahak masih banyak, sampai semalam pun masih kena pakai topeng gas...kesiankan?! Aku ajak hubby pergi ziarah MIL sabtu ni, bawak sekali si notti sebab MIL rindu. Mesti kecoh satu wad tu, mulut dia jerr....potpetpotpetpotpet... Heheheheh.


Ni cerita fasal rumah pulak. Semalam hubby dah jumpa dengan loyer rumah. Blablablablabla...kalau takde ape-ape insyaallah dah boleh tukar nama dalam SnP... Semoga urusan di permudahkanlah. Amin!


Hubby sekarang dah mula minum Jusmate, insyaallah kalau takde halangan dia nak teruskan berdiet. Aku & si notti sentiasa sokong dia. Sekarang malam pun aku dah malas nak makan sebab takde kawan... Tak pasal-pasal pagi-pagi buta aku dah kebulur. Lapar tu jadi 2-3 kali ganda pulak. Sekejap lagi nak teman wini gi Uda Ocean KL, situ baju-baju budak boleh tahan murah...tapi tangan tak boleh tahan nak korek poket... (",)


~Tatta~

2 comments:

GC said...

Babe, citer sket pasal Jusmate bule tak...
aku nak try lah...
dh g baca kat
http://jusdietmate5.com/blog/program-jdm5/
tapi...mcm nak dengar dari mulut org yg boleh d percaya..
citer la sket...mana nak beli dan ongkos nyer baper sebulan..

Rina dan Mia said...

Ongkos dalam RM150 sekotak, kurang2 kena beli terus 3 kitak.bancuh jus masa lunch, maknanya gantikan lunch yang biasa kita ambil dgn jus tu... skrg badan laki aku dah susut tapi ikut mata kasar tak baper nmpklah, sbb laki ku kan besaq :p

cuma dia cakap suar makin loose dan badan makin ringan.

tapi ko kena menten lama lah baru nmpk kesannya. jgan lupa displin.

sekian, jumpa lagi di hari dan waktu yang sama minggu depan... ekekekekek (",)