Thursday 28 August 2008

~usAhA LiF jAya~

pssttttt...pssttttt...pssttttt...dah jumpalah MTC tu..hikhikhik!! ada dalam beg mekap, kat situ yang aku lupa nak cuba cari semalam...kih.kih.kih.

pagi tadi gi tukar syiling kat kedai mamak dapatlah RM20, syok eh kumpul syiling 50sen & 20sen, tau-tau je dah berat tabung..kih.kih.kih. nih tabung aku, tua-tua pun menabung tau..senang korek di masa kering...jangan tak tau..ekekekekekek!!! pagi tadi lapar sangat tau, aku makan roti canai garing & teh tarik suam mcm biasa.. tak muak ek?! hubby makan mee goreng mamak...sedapnyerrrrr!!! dan-dan rasa lapar balik. bila dia suap je, aku pun curi cedok..hehehehe.. bini punya pasal x per kan?!?!?! dah dia pun asik gelarkan aku eating machine kan, makan jelah keje aku...kui.kui.kui...



ada berita gembiralah nari..ape?!!!

HUBBY DAH LULUS PERIKSA!!!
YEY.YEY.YEY.

alhamdulillah, walo pun dia baca buku super express, tapi alhamdulillah otak lom beku..hik.hik.hik. tahniah loukong, jangan lupa banjer ek!! ekekekekek

2 comments:

eLLy said...

Sab, aku pun menabong gak..
tapi aku suka simpan duit 50sen

dah berat nie .. agak agak ade berape ye.. supriseeee!!!

Rina dan Mia said...

hehehe..syok eh?! 50 sen tuh ngam2 dgn lobang tabong kan?!kan?!kan?!..heheheh