Friday 8 August 2008

maKaN!

smlm wini dah naik keje dari cuti beranak, lega pale otak aku & aida sbb kitaorg yg kena dok gantikan dia...hoorreeeyyyy!!! tp keje still cam biasa gila babas punyer bz so kitaorg kuar lunch dekat kol 2. berjalan 3 mak dara ke Avenue K gi makan kat foodcourt, lengang sak!!


yg best nyer masa naik atas nak balik tgk2 ujan mak oiiiiii rebat girerrrr!!! rasa di hati cam nak melonjak2 cam org menang loteri sbb xyah masuk opis..kihkihkih! kitaorg wat ah rancangan jahat pertama gi merayap kat metrojaya, rayap je ah yg mampu nk membeli mmg harammm..ishishish. rayap punya rayap tak benti2 jugak ujan, pastu rancangan jahat ke-2 gi minum petang kat hainan kopitiam, aku mmg sker ah petang2 pekena kopi kan. memasing minum kopi & roti bakaq, aku amek set yg ada telur rebus suku masak...yumyumyum


nih sumer muka2 org sonok sbb x yah masuk opis..kuikuikui. sbb terlalu hepi tuh yang si wini petik gmbo aku dgn aida sambil gelak, x pepasal begegar gambar kitaorg..adey chittt!!!


nilah wini yg baru smlm naik keje, mak dia cina mualaf...anak2 si wini nih sumer pakej sepet..comey tau!


harini kalo keje wat hal lagi aku nak ajak dorang lari dari opis lagik! hikhikhik!

2 comments:

ita.itu said...

wah sdp ngk korang mkn2 nih..lapo la pulak perut nih

Rina dan Mia said...

kitaorg nih dah stress tahap cipan kejung tuh yg makan..makan..makan.. sumer plan nak benti thn depan...wallaaaa :D