Tuesday 26 August 2008

~mEnDUnG taK BEreRti huJaNkAn?!~

sangatlah senangnya kalo kawen dengan tukang urut nih. Bengkak kat jari manis & kelingking kaki kanan alhamdulillah dah surut tp sengal tuh masih ada, terhencot-hencot aku datang keje. kan main keje keras hubby malam tadi mengurut, picit sana picit sini, tepuk sana tepuk sini.. sakit x?! he.he.he. mesti ah sakit, aku nangis cam kena pukul jek!! hikhikhik!! nari aku masuk lambat, pasalnya sil terbangun lambat subuh tadi. alang-alang lmbt laki bini nih sambung tido sampai pukul 8...ekekekekekek... mendung pulak tuh....jengjengjeng!!!

jalan lengang sket sebabnya dah siangkan, org dah masuk keje kitaorg baru masuk kete..hikhikhik! kepala dah stat pusing dah, mana taknya, selalunya kol 8 aku dah makan pagi, tp nari baru nak gerak gi keje. ikut hubby gi damansara intan dulu kolek chq, pastu gi sarapan kat gerai kak midah kat ss26 tmn mayang tuh... alerrrrr dekat jek dgn william nok! aku makan nasi lemak & rendang kerang..sambal kak midah sedap noks! hubby makan nasi lemak, sardin & ayam masak kicap ala jawezzzz.. kaw!!! punyalah susah payah aku goda hubby mintak hntr gi opis, hancosssss!!! musnah harapan sbb dia wat derk jek! naik lrt lah aku pagi tadi dengan ketoyong gaban tersedu, ku gagahi jua..kuikuikui! dlm lrt org x ramai sbbnya dah kol 9.30 kan! aku pejam celik pejam celik jek sambil layan lagu kan, masa nilah aku berangan jadik penyanyi nun jauh kat hollywood sanerrr.. perrrgghhhh... berangan tgh joget atas stage, goyang sana... goyang sini... alermek!!! tau-tau sampai dah stesten klcc. hencot-hencot nok aku jalan. sampai opis jadilah aku artis sensasi sumer tanya pasal kes aku jato semalam...hikhikhik!! gremer mak!

skrg tgh tggu budak2 lain siap keje pastu cabut gi beli makan. kat luar mendung lagik. ahad lepas aku cuci kain x kering ko, manjang ujan dari subuh sampai ke semalam...hapekan daya!! klah, dorg dah siap, aku ciao dulu..salammmm!!!

No comments: