Wednesday 6 August 2008

SERONOKNYA SEMALAM!!!!!

Spaz Spaz Spaz

Roll Roll Roll


semalam 1 hari dating dgn hubby, waaaaaaaah mcm bercinta la pulok... aaauuuwwwww :p

aktiviti pertama gi opis hubby bawak MiaLila, selesai sesi berkenalan kita terus gi btr & pinjam kenari bawak mak & adik aku pegi tabung haji. pumpampumpam pastu gi selkom (celcom :-D) & pumpampumpam lagi dlm kol 12:30 tghari singgah opis aku lak utk sesi berkenalan. tak lama ah sbb sumer org tgh stresssss keje!!! (sib baik aku cuti..ihihihih!!). terus balik btr & terpaksa tinggalkan MiaLila kat umah mak aku....hhhuuuuwwwwwaaaaaaaa...nih yg x thn nih, tetiba lak rasa sebak tinggalkan dia. rabak mata aku !!! pastu kitaorg gi metro kajang nak gi tgk wayang citer MuMMy tu tp ada "technical problem" jd aku amek balik duit pastu lepak karaoke dlm kotak, hubby bantai nyanyi lagu BPR kot, punya sejuk ekon...nalla weiii! pastu gi lunch kat kyros debab...kebab ah!






pastu cam biasa gi beli dvd ah. kali ni beli dvd 2in1, ade citer nih

arunachalam


arunachalam (rajnikanth) nih citer nyer lebih kurang cam citer Mr. Os (kalo korang ingat lagi lah). pasal arunachalam nih ingat dia anak angkat rupa-rupanya mendiang bapak dia sbenornya milionaire india lerrrr... bapak dia wasiatkan dia duit berjuta-juta-juta lemon ko! tapi dgn syarat, dia kena habiskan dlm beberapa kors (duit india lerr) dlm masa sebulan utk dapat baki duit yang berjuta-juta-juta tembikai tuh. seronok ah citer nih sbb mcm2 cara dia guna utk habiskan duit tu dlm sebulan, klako gak! tp yg x syoknya pada aku si arunachalam tuh at last kawen dgn gurlfwen dia bukannya dgn seketeri dia yg bnyk tolong dia tuh... ishishish.. mak x sker ending dia nok!! tapi citer nih mmg sonok wei sbb ada unsur2 lawak sket..hikhikhik!

padayappa


yang nih pulak aku baru tgk pagi td smbil2 gsk bj keje jd hubby bagi ringkasan citer jelah kat aku. padayappa (rajnikanth) nih anak org kaya pehtu adik angkat bapak dia sebok nak bolot harta jd bapak dia terlalu sayangkan adik angkat dia tuh dia kasik je bulat2 sbb pada dia harta dia yg paling berharga tu ialah padayappa a.k.a. anak lelaki dia! masa berjln kuar dr umah besar nih yg aku sedey nih, dah jln kuar tuh pastu bapak dia ckp dia nak duduk dulu kat tangga rumah dia tuh sblm dorg sumer pindah kuar dr situ. bapak dia berlari2 anak ah gi tangga pastu duduk atas tangga tu dgn excitednya pastu peluk tiang rumah tu mcm lepaskan rindulah...pastu dorg anak beranak pegi ah kat bapak tuh pujuk pelan2 ajak kuar, tgk2 bapak tak gerak2 rupa2nya bapak tuh dah mati...sedey weiiiii...(korang paham x? cari ah kat youtube!) dorg nih dok ah kat area kampung, umah buruk bagai... pastu rupanya kat bukit yg dorg duduk tuh tanah dia ada batu berharga cam berlian ah, so pakcik angkat yg super tamak neh mau bolotlah itu bukit, tapi dorg lawan..pampumpampun at last mestilah hero menangkan...sabojelenok!!

selesai beli dvd hubby tgh tingtong sbb kechewa x dpt tgk wayang dia bwk aku merendek area kajang & bangi pstu gi mkn kfc pulak kat kompleks PKNS bangi (x silap aku). msk je kompleks cam dgr org nyanyi tau, tgk2 ada salwa, jaafar onn & naseer wahab weeeiii.. nape? x dpt la teman tolong..heheheh! makan-makan-makan-makan-makan smpai nak masuk kete pun sengal, merendek lagi pehtu baru balik. siap mandi2 bagai, berdua-duaan tgk arunachalam...nalla weiiiii

No comments: