Wednesday, 27 August 2008

~MTC vs TnG~

MTC aku hilang!!! huwaaaaaaaaaaa..... hape le nasib neh! semalam lagi aku dah guna TnG hubby sbb ingat MTC tuh aku tertinggal dlm henbeg, tp pagi tadi cari dlm 3 henbeg pun x jumpa...kira hilanglah kan?!! nasib baik bulan 8 nih lagi 2 hari je, x ler aku rasa rugi sangat...hikhikhik!!! dahla aku poyo kumpul MTC nih dari dulu semata-mata nak wat kenangan, tapi hilang lah pulorkkk... hrp2 hilang dlm bilik jelah, sabtu nih aku kemas bilik bole jumpa balik kan?!kan?!kan?!


kalolah TnG nih aku bole tukar dengan cash syok nih, dahla tgh hujung2 bulan...walopon cuaca kat luar tuh mendung & kadang-kadang hujan, tapi poket aku tetap kehring nok!!


sib baik gak senin nih posa..yey!! yey!! yey!!

2 comments:

Cokelatrawkz said...

TNG aku tau.. MTC tu hapa??

ManjeKuSayang said...

ooo..lupa nak habaq
TnG =Touch 'n' Go
MTC =Monthy Traverl Card (untuk LRT).. heheheh :P