Wednesday 20 August 2008

kat luar tuh mendung gilak, nih ah yg aku slalu risau petang2. asal ujan jek mesti putra lrt wat hal, mengada-ngada sak!! aku mmg guna putra nih dah lama tau, setia bagai.. neh tgk sampai aku jadikan koleksi MTC tau...gila eh?!






so, aku cam frust ah dgn servis putra nih. nak banding dgn star, aku rasa cam jarang-jarang-jarang bagai bermasalah, nih putra...lahai... berbakul aku nyumpah..heheh! asik tren problem, landasan problem, ekon problem. tah bila tahun xde problem pun aku x tau!

MTC nih dulu RM90 jek, tp la nih dah naik RM100... habeh, takkan harga jek naik abes servis camno?!!

2 comments:

Sellynna said...

cuba ko darab MTC yg bebanyak tu dgn RM100.. ko rasa rugi tak? Heheh.. saja nak dengki ko..

Kalu main kutu tuu.. harus dpt 2-3 set tupperware

hhahhhaa...

Rina dan Mia said...

idak eh!!! kalo sbulan mau RM114-RM120 nok, jimat gak pakai MTC nih. sesuka ati aku nak gi ampang park tiap2 hari...freeeeee nok!!! hehehehe..