Thursday 7 August 2008

TaG bukan TnG

Tag dr selly

-Nama-nama timangan :
*along, ina, erin, rina, sabrina, sab, alin, ririn, angin (sebab aku nih moody)..heheheh

-Anda seorg yg :
*sangat memendam, sensitif, malu tak kena tempat, kelakar, moody, bnyk idea, gila-gila, blablabla (nih sumer org yg ckp kat aku tau, bukan aku pasan neh.. :p)

-Insan teristimewa ?? Kenapa dia terlalu istimewa dimata anda :
*adibah noor sbb dia nyanyi lagu terlalu istimewa... bole?!!! hikhikhik!
*mak & abah ler, xde dorg saper la aku...hukhukhuk..
*pawpaw hubby, kengkadang wat aku gelak terbahak, nangis, geram, sengih, tergezut, wat aku rasa spesel, eerrrrmmm...last sekali sbb dia gebuzzzz... eerrrkkkk!
*adik aku 2 org tu lah, kengkadang gado pastu baiiiiiiiiiiiiiik, kengkadang gado pastu baiiiiiiiiiiiiiik, hehehe
*MiaLila yg dah 14 bulan tu, sbb dia slalu tendang aku masa dlm perut..uiiissshhh sungguh spesel rasanya

-Lagu kesukaan anda :
*masa aku tgh down aku suka nah lagu Tapi bukan aku (kerispatih) & Tiada lagi (mayang sari). tapi bila mood aku baik aku suker lagu Budi setahun segunung intan (ahmad jais)

-Makanan kesukaan anda :
*Ikan cencaru belah belakang mak aku, nalla weiiiii
*Megi goreng kedai mamak
*Yongtaufu

-Warna kesukaan anda :
*Hijau lumut sangat mendamaikan jiwa karat aku, tp kengkadang suka gak coklat keladak cam ita

-Sikap yg membuatkan anda stress :
*org yg suka cari pasal dgn aku, mmg aku stres tahap mangkuk! pastu org yg x sedar2 diri, tlglah cermin diri tu dulu ye sblm berlagak poyo!! hellllooooooooooooo!!!! org perasan fofular & mabeles tp hancossss & org yg reti ngutuk aku kawkaw tp lupa diri sendiri pun gampang!! hambek ko!!!!!!

-Tiga benda yg mesti ader dlm beg anda :
*alerrrrr..nape 3?! lebey bole x? ada hp (2 ketul), purse (mcm2 ada) & beg mekap (sarap pun ada..:D)

-Kali terakhir anda menangis dan krn apa :
*biaqlah org tertentu jek tau.. maleh aku nak tulis kang x psl2 aku raung kat cni!


erm aku nak tag sape ek??eerrrrrmmmmm...sesapa jelah yg berminat nak menjawab tag nih silalah copy & paste ye! tq ngah!

2 comments:

ita.itu said...

kih.kih.kih..ko pun suka coklat keladak ek..hehe

Rina dan Mia said...

suka gak. aku ada beli 1 bed sheet kat metrojaya, kaler keladak tulah.. maleh aku nak tukar cadar sbb dah terpikhatttt ati dgn kaler keladak..hehehe