Tuesday 19 August 2008

arituh aku teringin sangat nak rasa kek durian-durian kat secret recipe, so hubby pon dgn baik hati nya banjer lah sepotong.. makan dalam keta sbb x jumpa parking kosong. yumyum... aku makanlah dgn hati yg gumbira & riang ria..rasa nak lompat-lompat jek dlm keta dpt makan kek durian, tapi lepas mkn mcm rasa x puas hati pulok. bau durian nya ya ampun amatlah harumnya, tapi masa makan tuh rasa cam tawar sak, x cukup rasa durian... yelahkan, nama pun kek durian, kalo nak poyo rasa durian belilah buah durian kan?!kan?!kan?!... kesimpulannya, tak teringinlah aku nak beli lagi.


semalam laki bini neh cuti sbb ada urusan kat dbkl jalan raja abdullah tu. keta hubby pulak takleh start dari hari ahad, tp dpt bwk gi w/s cuma hari senin...sabau jelah nok!! jadi operasi kitaorg smlm guna kelisa sil jek (maseh la no!), sempit pun sempitlah janji sampeii..hikhikhik. sian nah aku tgk hubby berimpit dlm kelisa, cam kuih pau bagai... balik dari dbkl tuh hubby ajak merendek gi tgk moto. hasrat di hati dia nak pakai motor sym GTS, tp apekan daya, xde stok, sabau jelah nok!! tekak dia teringin nandos, 3 beranak nih gilah jaya jusco maluri..yumyumyum..buuurrrrpppp!!! kenyang perut, ketat seluar...balik kajang yey!

ma, nak half-chicken extra hot peri-peri boley?!! eeerrrrkkk???!!!


bang, kat sini xde nasi goreng cina ke? i teringin lah


tah?!!! nnt i tgk kan...


alhamdulillah, wira dah sihat.. jemput balik dari w/o.. seburuk2 keta sendiri, tetap selesa tahap cipung... eeerrrkkk... aku x kutuk kelisa ek!!!

4 comments:

Sellynna said...

meja nandos ko tu mmg meja wajib kitorg 3 branak kalu mkn kat jusco maluri.. kt situ la meja yg kitorg lepak.. huhuh... tingat kenanga...

Rina dan Mia said...

kenanga ke kenangan wehh...heheheh?!!!! pot kitaorg slalunyer sebelah meja tuh yg bersandor pada dinding ada pasu tu...tapi tah nape cam boring lak...:p

Mizz Coki said...

Leerrr... mama Mia rupanya.. padanla penat aku dok mengurut kepala, naik terpeleot otak aku tanya sapa lynn KL nieh hahaahaha...

Rina dan Mia said...

kahkahkah..aku lerrr!!! ko ngurut kepala takpe jgn ko ngurut lain...ekekekekekek!!!