Tuesday, 26 August 2008

~teRTeKAn LwN keMUrUngAN~

bole ke aku maafkan diri dia? aku sangat-sangat terluka & kecewa, walau pun sekarang dia buat konon-konon tak pernah jadi ape-ape! makin aku cuba rapat, makin aku bencikan dia.. bukan aje benci tapi sangat-sangat benci sampai aku nak jerit depan muka dia & cakap
"AKU BENCI ENGKAU! ENGKAU PEGI BERAMBUS DARI HIDUP AKU!! PEGIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!"

2 comments:

Ibu_Hamzah said...

sabo beb..

biarkan org lain mimpi yg indah2.. sbb tuhan tu maha adil!! seindah mana mimpi kita kalau tuhan takdirkan kita begini.. begini lah jadinya.. syukur kita dah merasa alam realiti.. kuat xkuat je kita bertahan..

tunggu pulak org yg tgh bermimpi sedar & merasa alam realiti.. indah tak indah??

ManjeKuSayang said...

jangan jato berguling-guling macam tenggilling...kahkahkah!!!