Thursday 21 August 2008

~amPanG pArK a.K.a. aMPaRk~

td lunch dgn org yg baru naik keje lps cuti beranak..heheh! berempat gi kat food court ampang park a.k.a. ampark. makan cam kat kenduri kawen bagai.

nih aku dgn wini..tapi nape tudung aku cam kolop eh?!!!


aku dengan aida



aishah dengan wini


aishah dengan aida


tak cukup meja nak letak pinggan segala, hamek ko!! aida belanja sate ayam minang 20 batang .. yang nih lagi sedap dari yg kat langat tuh


nih nasi goreng ayam aku..yumyum sedap sak!


pencuci molotnyer rojak buah yang timun nyer pahit tahap cipan terkejung!! eerrrkkk!!!


kitaorg sebenonya masih dalam misi "lari dari opis" time makan. tak larat sak nk membiarkan bontot melekat kat kosi lagi, kitaorg dah tahap tensen khianat dah ni. tahun depan sumer dok brangan nak cari keje lain, tak tahan sak kat sini!! tipahtertipunok!!

4 comments:

Mizz Coki said...

20 cucuk sate? pebret mak tu noks...

20 cucuk tu tahap taik gigi jek.. tak cukop tauu..

nape? kejut?

tau takpe.....

ita.itu said...

wah tak ingat ko makan ye...hehe..aku ingat sp tadi yg manjakusyang.hehe

Sellynna said...

makan laah kamu sblum kamu dimakankan...

nak ramadhan ni weh.. slow2 la sket.. iihihihih...

Rina dan Mia said...

sah-sah hantu sate neh! gerun sak!!! ekekekekekek