Tuesday 26 August 2008

~AkU sUKa meNdUNg~

aku baru naik dari makan kat kantin dgn wini & aida. masa turun tuh ujan dah rebas ko, tu yang kitaorg makan jek kat kantin trus..yumyumyum.. kantin kat getah asli nih ada masalah sket ah, masalah mende? masalah harga!! tahla nape beza harga dgn tmpt lain, kot-kot dia charge pasal ekon kot?! ekekekekekek!! hawau jek. kadang2 amek nasi separuh/sikit pastu amek sambal ikan dgn sayur & air suam dia caj dlm RM6. kalo aku gi kat kedai kak fauziah belakang getah asli & foodcourt mbf kurang sket. pastu harga x tetap lak tuh. kalo smlm & nari ko amek benda yg sama tapi harganya jadi berbeza-beza tau!! kalo beza seposen dua x pe gak, nih kengkadang beza sampai singgit tau..halerrrr...matematik dorg dapat bape ek?! hik.hik.hik.hik.hik. takpelah, selagi mampu kitaorg makan jugak kat kantin tuh, kalo tgh hujung-hujung bulan kitaorg rayap sket ah kat kedai kak fauziah tuh cari benda makan. nak makan pun bnyk masalah ek?!

semalam aku gatal tukar henbeg coklat semata-mata nak samakan dgn kasut. so aku humbanlah sampah sarap sumer masuk beg tuh, pastu nari rasa rindu pulak dgn henbeg itam hantaran aku itew.. sumbat balik sampah sarap masuk beg itam terlupa pulak nak sambar MTC lrt!!! gelabah nok aku selongkar dlm henbeg x jumpa...sib baik aku nih bijak bistari...kih.kih.kih.kih. (kalo aku x puji saper lagik nak puji kan?!kan?!kan?!), aku minjam ler TnG hubby...waaaaaa... merasalah aku "sentuh & lalu" tadi..jakun eh?! kui.kui.kui. nak x nak hubby kata balik kang aku mesti kena gi opis dia kat kelana jaya tuh sbb dia x nk bazir bayar tol pakai cash... aku tingin balik lmbt lagi malam nih, ye ah td pun masuk dah tghari kan kenalah kaver balik!

tadi adik aku kol kata dia balik kl hari jumaat nih bertolak dari johor, tp yg x bestnya hari ahad dah bertolak balik johor sbb senin kan nak posa, mana syok bwk keta jauh2 bulan posa kan..godaan setan bnyk...hik.hik.hik. dia mintak aku bwk dia gi kk deco mart kat kajang tuh, nak soping raya eh ko ngah?!! bole aku tumpang? hik.hik.hik. nnt aku tanya bro dulu yek, pastu aku bgtau ko. k aku nak sambung wat kije!! salammmmmmmmmmmm.


kat luar mendung lagi... aku suka bila mendung...

No comments: