Wednesday 4 March 2009

Tepi Highway Beranang

Sebelum ni aku ada cerita yang kitorg 3-beranak sampai ke seremban cari gerai cendol leman dawi tu. Tapi malangnya tak jumpa. Jadi sebagai ganti supaya tak rasa kecewa hubby bawak gi minum cendol kat tepi highway beranang je.


Cendolnya kitorg minta letak pulut, tp pakej pulak dengan kacang merah...yumyumyum



Rojak ni hubby yang makan, tp tekak dia tak berapa nak pulak. Sebabnya aku rasa kuah kacang tuh pekat & manis, tak sesuai pulak buat kuah kacang.



Mee kari ni aku suka betul, lemak je rasa. Tapi pada sapa-sapa yang tengah berdiet, jgnlah sentuh. Sebabnya sangat bersantan, jadi berlemak-lemakan rasa kuah nya. Yang pastinya aku suka (",).



Nasib tak baik haritu kitorg pegi baru lepas hujan super lebat, jalan kat gerai tu tanah merah... Habislah karpet alas kaki dalam kereta melekit-lekit. Ramai orang datang kat situ, gerainya yang pertama. Kalau nasib baik dapatlah berenti betul2 depan gerai tu, nasib tak baik kenalah berenti jauh.

2 comments:

nOnnie_cyg said...

pe lah susah sangat ko ni.. napa tak tanya aku?? leman dawi tu bukan kat seremban. ko kuar kat tol senawang, pegi lalu jalan nak ke tampin. ala, jalan nak ke wet world pedas tu.. dia sebelah kiri jalan. dulunya bekas gerai, ada beberapa buah gerai tapi skang ni dah diborong suma oleh leman dawi.

Rina dan Mia said...

hahaha... beb, kalo aku tau ko tau mesti aku akan amek tau... tau? :p