Tuesday 17 March 2009

Ku Kiwi Kasut Ku

Salam semua.



Semalam aku cuti tau. Best ek sabtu, ahad, isnin takyah pikir pasal kerja...syorga! Niari tak tau lagi nasib aku kena keluar atau dok opis jek. Kalo bos tanya semestinya maggi aku nak keluar, cuci-cuci mata nokz... Bukan selalukan. Semalam aku takde korang notti tak? Hikhikhik... Apa barang tak notti ye tak?!



Jumaat lepas sebelum balik, aku sempat jadi tukang kasut kejap. Aku pi kiwikan kasut hantaran yang baru baper kali jek aku sarung. Dah 3 tahun kasut tu tersandor jek kat bekas kasut. Aku ni kan perihatin... Ekekekekek. Aku bawak gi opis kasi kilatlah. Sekarang nih dah senang eh nak kiwi kasut, main sapu jek. Kalau dulu aku rasa mau tanggal tangan nak menggosok... Jangan malas-malas ye abang misai, sapu je... Dan lagi dan lagi dan lagi sampai kilat (",). Pakej dengan berus sekali aku beli, melebih-lebih sungguh eh?!





Kilat tak? Kalau ikut mata aku kilatlah. Kasut ni sebenornya dah sopak sket, tapi lepas kena kilat... Memonchar-monchar okey hitamnye, bole buat cermin ko!!




Niari kena bawak balik sebab aku nak kiwikan hubby... Ooopppsssss..... Kiwikan kasut hubby... Ekekekekekek...



~Tatta~

No comments: