Wednesday, 4 March 2009

Bekas Baju

Inilah rupanya bekas baju mia. Sendat-ketat dah jadinya, semuanya lepas berlipat aku sumbatkan ke sini. Heran jugak aku kenapa boleh penuh cam gini sekali. Rupa-rupanya banyak baju-baju, seluar, blablabla yang dia dah tak muat tapi aku masih sumbat dalam bekas tu. Mia dah 1 tahun 9 bulan, tapi aku selalu perasaan dia macam baby lagi... hehehe.. Hujung minggu ni kena asing-asingkan baju2 lama semua simpan tempat lain, utk adik dia esok (esok??? hehehe).



Mak aku pun dah bising kata baju-baju tido mia semuanya susah nak butang dah, sebab perut makin bulat, seluar pulak makin senteng (",). Inilah alasan aku nak ajak hubby nyoping. Beli baju mia lagi, yey!

6 comments:

GC said...

...utk adek dia esok...
mmm...ader lagi ker?? ;> alhamdulillah.. patut ler selalu sakit2...he3x ;P

RinaRiz said...

manade...lambat lagi lah beb. Tahun depan kot? :p Tiap2 tahun aku cakap tahun depan....kahkahkah.. ko dah berapa?

GC said...

aku..??!?!?...
kena pinang pun belommm..... :/

RinaRiz said...

uiiikkk...yoko? Sowie ler aku taktau. Takpe, adelah tuh nanti...Aku doakan, tunggu jelah yew.

Ibu_Hamzah said...

weh baju baby mia pass ler kt aku lak... tuk daud hahhaha...

RinaRiz said...

bleh ke? baju mia pink-pink belaka... mau ke dik daud??? :p