Monday 2 March 2009

Celdol Leman Dawi

Salam


Saya bz kebelakangan ni sebab bulan 4 bos nak pergi umrah, jd clear kan keje yg boleh di clearkan. Cuaca sekarang nih sungguh tak menentu kan? Siangnya panas berdengung, petang pulak hujan sampai ke subuh, alhamdulillah, rahmat ALLAH SWT.


Semalam panas terik betul. Dalam pukul 10:30 pagi kitorg dah kuar nak gi cari sarapan. Ingatkan gi sarapan je, rupanya hubby ajak jalan-jalan. Nasib baik bawak pampers anak sebakul, kalau tidak balik je rumah. Rancangannya hubby nak gi merasa Cendol Leman Dawi kat seremban tu, sebab dah terpengaruh masa tgk kat Majalah 3. Sekalinya masuk simpang sana, keluar simpang sini, naik bukit sana, naik bukit sini, hampeh!!! Sesat barat sey! Pening beb jalan pusing-pusing, balik jelah! Badan aku ni masih lom stabil, sebabnya hari jumaat baru ni aku jatuh tangga kat rumah (MIL), lagi 3 anak tangga aku tak perasan, sebab kat tangga tu gelap. Sekalinya gedebeb..... Sampai je rumah aku layan mia kat bilik sampai tertido.


Sampai-sampai je opis pagi ni terus aku search kat google. Ada yang kata kat seremban, ada pulak yang kata kat tepi jalan menghala ke pedas/rembau, ada yang kata kat senawang...haiiiii..


Ada sapa-sapa yang boleh bagitau kat mana exactly gerai Cendol Leman Dawi ni? Terima kasih ye.


(Gambar -kredit pada tuan blog nih)

4 comments:

GC said...

Lohhhh...hang jatuh Sabb....sian nyer...
Aku x tau la tempat cendol tuh..nanti cuba tanyer kengkawan..
Tapi sian la ko jatuh...dah le slalu sakit...ishh..ishhh...ishhh..
kesiannn...
Ko take Sabb..

Rina dan Mia said...

Aku take ape aizah? Take care ke? hehehe... ape buleh buat beb, badan ku senang di tiup angin... ekekekek... melayang sana, jatuh... melayang sini, jatuh.. gedebeb lagi okey! Ko pun take care taw... (",)

GC said...

iyer lahh...tertinggal 'care' nyer..
sebaik ko paham...he3x ;D

nOnnie_cyg said...

ko nak map ke pegi sana? nanti aku bagi yee.. sian laki ko...