Tuesday 24 March 2009

Tak sihat

Salam.

Kawan-kawan, saya tak sihat ni. Sabtu tu pegi KPMC sebab tak sihat, ingatkan tak sihat biasa saje...rupanya memang betul-betul tak sihat. Tapi saya tak terkejut sebab saya dah syak. Takpe, saya cuba fikir yang positif, tuhan cuma nak uji. Alhamdulillah tuhan tunggu hingga umur saya 31 baru dia uji saya, insyaallah mental saya lebih kuat.

Kawan-kawan tolong doakan kesihatan saya stabil dan saya sihat selalu ye, bolehlah kita tukar-tukar cerita lagi kat sini, yay! Saya doakan kawan-kawan yang sama. Terima kasih.

~Tatta~

6 comments:

GC said...

Naper ngan ko Sabb....bunyik mcm serius jer =/ suspen aku..
bawak betenang K... tiap kejadian yg buruk pasti ada hikmah sebalik nya.
"Ya Allah yg Maha Pengasih lagi Pemurah, jgn la ditimpakan musibah kpd diri sabahat ku dan semua ahli keluarga nya, KAU sembuh kan lah kesihatan sahabat ku ini dan tabahkan lah hati sahabat ku utk menempuh sgala ujian dr MU, sesungguh nya KAU yg Maha Mengetahui,amin..ya Rabball-a'lamin."
Take care Sabb =)

Rina dan Mia said...

GC>> terima kasih sebab ambil berat. aku pun sama jugak

"Ya Allah yg Maha Pengasih lagi Pemurah, jgn la ditimpakan musibah kpd diri sabahat ku dan semua ahli keluarga nya, KAU kurniakanlah kesihatan yg baik pada sahabat ku & keluarganya dan tabahkan lah hati sahabat ku utk menempuh sgala ujian dr MU, sesungguh nya KAU yg Maha Mengetahui,amin..ya Rabball-a'lamin."

nonnie78 said...

Amin.. Amin.. Sab, bykkan rehat dan makan makanan yang berkhasit ye. Lapangkan hati dengan dugaan Allah ni. insya Allah ada rezeki lain untuk kau nanti.

Rina dan Mia said...

n0nnie78>> ye-ye noni. tima kasih banyak2. aku tau ni dugaan tuhan, aku cuba utk positif (",)

Anonymous said...

mmm...hope u will get well soon, i mean...sepenuhnya. kite doakan...

Rina dan Mia said...

Erda>> thx erda... walopon lom kenal awak, tapi tima kasih atas doa awak... caiyok! :p