Friday 31 October 2008

~tak sengaja makan munya...~

sementara lom ada sapa2 datang lagi ni jom citer pasal makan nak...

masa kes lari baru nih kitorg adalah gi cuba beriyani kat tesco ampang tuh.. jmberiyani, asli dari johor (kata si wini sbb dia dari johor). mula2 masa nerai tuh aku cam rasa x baper nak suai kat tekak aku, laki aku makan beriyani kambing & aku munya beriyani ayam merah.. kali kedua pegi laki-bini ni sama2 ngoder beriyani kambing...super nalla weiiiii... siap mintak beriyani kosong tambah.. ekekekek.. bukannya x cokop makan tp sebab bawak mia, so aku bg dia mkn beriyani kosong dgn kuah kari kambing je.. suka dia beb, habis sepinggan dia makan ko!


beriyani kambing... harus mengembek taw


beriyani ayam merah

pastu sikit munya lebat hujankan, harus perut krok..krek bagai.. gilah nerai minum2 kat kluang station.. mmg x suai dgn tekak kitorglah. best lagik kat oldtown ke, hainan ke.. tapi nih utk tekak kitorg laki-bini tau, kalo korg suker... korg suker la.. ekekekek


telur suku masak

roti pak bakar..eheheheh

butter tak kedekut taw, seketui..seketui...

pastu kitorg ada pegi makan kat restoran kayu nasi kandar kat pj nun.. kalau beriyani mamak, kitorg laki-bini ni suka gi sini.. beriyani kosong dia pun dah nalla, letak lagi kambing... mengembek janggg.. ekekekekek.. so haritu lepas pekena beriyani kambing, aku pun nerailah murtabak ayamnya, tapi lama nah kena tunggu... gigil perut mak.. eheheheh



kan aku cakap sedap.....korg x caya

murtabak ayam gedabak


aku kalo makan murtabak harus kena ada bawang kuah merah nih.. nalla!!! tapi lepas tu azablah gastrik sbb cuka banyak kan.. sapa yang bersalah?? aku ke bawang..ekekekek

karang aku citer lagi pasal makan taw.. korg baca jelah sampai muntah... ekekekek.. tata

No comments: