Friday 31 October 2008

~saper cocoq badaq itew???~

tepat kol 7 aku dah sampai tau. korg pasan x skrg kol 6:30 pagi kan dah terang-benderang eh...tanda2 akhir zaman kot...wallahu'alam... tadi aku 6:30 dah gi amek kuih coq badaq kat jiran mak aku, aku order 50 biji RM20, pastu makcik tuh tambah lagi 7 biji.. makcik nih selalu tau kalo ngoder kat dia mesti dapat lebey munya, murah rejeki cik hawa tuh...amin. aku bawak gi opis 21 biji, tinggal kat mak aku 10 biji, bagi kat jiran sebelah rumah mak aku 7 biji, dia nih ibu tunggal & lebey bagi laki aku bawak gi opis dia sbb pagi ni dia ada department meeting...coq badaq cik hawa nih sedap beb, inti tak kedekut pastu basah & pedas lagik...yumyum masih panas gitew..

coq badaq cik hawa blok 6...nalla weiii


kang dah ramai-ramai datang baru aku letak gambar lagi yek...tata

No comments: